5 år sen...

Idag är det 5 år sedan ni gick bort, jag förlorade er - mina bästa vänner! Ni var, men är än idag mitt allt! Vi hade det så roligt tillsammans, vi sprang omkring och busade, på ängar i skogar. Vi låg i sängen eller på golvet och gosade hela tiden. När jag kom hem från skolan, så stod ni och väntade på mig vid staketet, med era svansar viftandes, vi tog kapp, och sprang mot ytterdörren från två olika håll, åh i kom alltid fram samtidigt:) Jag saknar er så mycket! Jag vill kunna krama om er igen, pussa på er, krama om er, i era härliga pälsar! Få pussar av er, bara känna eran närhet!


Min älskade Gaston!<3


Min älskade Rebel!<3

JAG ÄLSKAR ER SÅ!

Kommentarer
Postat av: Robba

Sjukt att det var 5 år sedan redan :O Förstår att du saknar dessa två underbara hundar som de verkligen var <3

2009-04-29 @ 20:48:18
URL: http://robbas.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0