April, april din dumma sill...

Morgonen den 1 april väcktes jag av att min mobil ringde... Det var älsklingen, han berättade:
- Alla pendlar mellan Södertälje och Märsta är inställda pga nån jävla olycka. Vet inte när jag kommer hem men jag hör av mig så fort jag får mer information. PALLA! Jag vill hem och sova. Men aa, vi hörs senare. Puss hej, Jag älskar dig!

Jag blev lite arg, jag tänkte:
- Fan, när jag äntligen inte ska upp till jobbet, så ska vi inte få sova med varandra... Men jag var tröt, så jag somnade om.
Precis, när jag somnade om, hörde jag hur dörren öppnades... Älsklingen kom in i rummet... då tänkte jag... Har jag drömt? Men vafan, vi pratade nyss, å han var inte här då...
Sen såg jag ett smile på hans ansikte, och han sa:
- April, april...
Jag ba: Meen, varför gjorde du så? Sen log jag och vi kramades, och kunde sova ihop sen:)

HAHA! Åh, jag som visste om att det var 1 april, men jag var väl så trött för att förstå...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0