...Drömmen

1 April idag... jag är inte gravid... det var ett skämt...



Allas reaktioner blev i alla fall bra!:


Denise: Glad! Men lite fundersam, och kom ganska snabbt på mig, att jag lurades. Men hon hade velat att det var på riktigt. Sen fortsatte hon att hjälpa mig och lura andra:)


Mamma: Frågade flera gånger om det var sant... Sa grattis, och blev jätteglad! Frågade även när barnet skulle komma, och när jag berättade att det var 8 månader kvar, så ville hon nog att det hade varit 6 månader kvar...


Jasmine: Nej, ni ljuger!


Pappa: Man får gratulera! Men då kan du nog inte räkna med att få behålla ditt jobb... Men va kul att du ska få ett barn!


Svärmor: Grattis! Va kul! Jag visste det, redan förra veckan när du var hemlighetsfull... När ska barnet komma? Skratt, skratt, skratt...:) Men vi får vara försiktiga, eftersom det bara gått 1 månad... så det inte händer nått. Men va kul, grattis! Va säger Robba om det då?


Niklas: Va kul! Jaa! Men nu har hela hennes planerade liv gått i kras... Som en spricka i en glasskiva:P Men va roligt, att hon är gravid!


Becca: Jaaa! Va kul!


Vänner/andra: Åhh, va kul! Grattis!



Allas reaktioner efterråt, när dom fått veta att det var ett aprilskämt... :

-Nej, va dumma ni är!

-Va tråkit...

-Jaha...:(

-Meen...



Jag hade inte förväntat mig alla dessa glada reaktioner från alla, kanske från dom flesta, men hade inte trott det från alla... I´m sorry... Känns elakt fast det är 1 april idag, bara för att alla hade velat att det var sant... Nån gång kanske det blir av, och då är det sanning, och då får ni bli glada på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0