Gaston och Rebel

Såg på hitta hem igår... när dom hade avlivat en stackars hund...:(

Sen efterråt så la dom ner hunden i en svart sopsäck... Åhh, va jag grät! Fy!

Gaston och Rebel... gjorde dom så med er också? ...Troligen...

Förlåt mig, Gaston och Rebel... jag önskar så att jag fått veta mera... fått en chans... fixat pengar, så jag kunde få ta mä er hem, i en urna, ha er här!

Men jag önskar en idag... att ni var här hos mig... att vi aldrig hade skiljts åt! Jag älskar er så mycket! Ni är mina älskade änglar! Nu, den 29 April, är det 5 år sedan jag hade min värsta dag i mitt liv... nån hade bestämt att ni skulle få avsluta era liv... Åhh, mina älskade hundar, va jag saknar er!! Ingen, kommer någonsin kunna ersätta er, ni var och är dom bästa!

Kom och hälsa på mig, jag behöver se och känna er närhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0