Grisar och jobb

Igår på mitt jobb så pratade vi om grisar... fast alla har så mycket elakt mot dom... fördomar... dålig syn...
Som att, grisar är så smarta, men vi äter dom ändå...

Så nu vill jag ha en liten minigris, att ta hand om. Pussa de söta trynet och gosa mä grisen i soffan!:)
Sen flytta ut på landet och skaffa 2st stora grisar, att bara ta hand om, resten av deras låånga liv!:)



Samt att jag är sllut i ben och fötter nu efter helgen, nu när jag har jobbat morgon - kväll, 2 dagar i rad, samt en normal lång dag idag...! Men tur att gamlingarna är så söta, roliga och trevliga:)

Kommentarer
Postat av: Robba

Grisar har läskiga blöta slemmiga trynen:P



Och du trivs ju så bra på ditt jobb, inte undra på att du kan jobba så mycket som du gör ^^ Jag älskar dig <3

2009-04-20 @ 21:41:47
URL: http://robbas.blogg.,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0