Påsk

Idag så var det påsk igen:)
Jag vaknade av att det var en så fint väder ute, det var en sån fin påsk!
Vi satt på förmiddagen och målade fina ägg:)
Sen så gick jag och älsklingen över till Emma, och spelade gitarr hero, rock band:) Åt lite godis och kikade på Missy;) Sen gick vi tillbaka hit, till mina föräldrar för att kika på svinen som var ute på gräsmattan. Vi kikade på råttorna, och sen på våra kissar:)

Sen så letade jag och Denise bilder på Jim, då jag ska fixa en sak åt henne. Sen började jag gratinera ägghalvor, och duka fint på bordet, medan mamma var och hämtade mormor och morfar:)

Sen åt vi god påskmat, Mums!:)
Efter maten så fick vi kika i alla våra påskägg:) Gott, gott var det i dom:)

Under eftermiddagen var vi ute, och kikade när Skäggis och Damm och Spike var ute på gräsmattan i solen:) Det var jättefint väder ute:)


Tack alla här för en rolig, god och bra påsk!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0