Allt känns skit... å jobbigt.

Allt känns skit just nu...

Jag saknar min Eddie, så jävla mycket!!:( Det är jätte tomt utan honom... å ingen av de andra katterna är gosiga som han är... åhh, va jag saknar honom!
Min mormor mår inge bra. Hon anstränger sig för mycket... å jag vill inte att något ska hända henne!
Jag är snart frisk från förkylningen, men har pajjat min rygg nu!
Jag vill att våra planer ska gå som planerat... behöver och vill flytta till större!

Samt så har jag massa saker i huvet just nu... Jobb... giftemål... barn...bo...


Nej, nu ska jag stänga ner här, så jag kan krama om älsklingen när han nu kommer hem. Så ska jag, han och Becca äta bullarna jag och Becca har bakat idag, och dricka våran saft vi har gjort till.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0