Drömmen i natt

Åhh... i natt drömde jag en härlig dröm!
Mina älsklingar, Gaston och Rebel var med i drömmen!:) Det var längesen...

Jag och älsklingen skulle få göra något... vi skulle få åka i en liten och snabb bil. Å Gaston och Rebel var med mig, jag gick och höll dom i kopplet:) När vi skulle testa bilarna, så fick Rebel sitta i de lilla lilla baksätet i min bil... och Gaston sitta bröve mig, där fram:) Där han gillade att sitta förut, när han levde...

Åhh, det var så skönt att vakna sen, när jag hade fått drömt om dom:) Dom var så fina i drömmen, precis som dom var i verkligheten när dom levde...

Kommentarer
Postat av: Robba

Jag förstår att du blir glad över sådana drömmar. Som du älskade och älskar de hundarna:)

2009-08-28 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0