Jag är dålig...

Jag är en dålig människa! Jag sitter här på mittfeta arsel och tittar på en dålig sagan om ringen film, och äter godis och chips... Hur dålig är jag inte lixom?!

Jag har Inte tränat idag... Nej, och bara för det är jag ännu sämre... Det är såhär... jag skulle träna idag vid lunch tid... men älsklingen ville också träna, så jag skulle vänta på honom, och träna vid middags tid istället... men så blev det inte... Nej, vi skulle då bort till en eldfest... halvvägs dit, kom älsklingen på, nej, det är nästa fredag. Så det blev inget av det... Usch, tråkit och dåligt!

Aja... jag får göra de bästa av de sämsta.... äta mindre godis än jag brukar, och träna fett hårt imorrn!! Fast de inte hjälper mer än lite granna...

Livet bland allt fett är inte alltid så lätt, när man har en smal sambo som älskar allt som heter onyttigt...:/

Kommentarer
Postat av: Robba

Det är ju jag som är dålig

2009-08-28 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0