Min dröm i natt

Hehe... jag vaknade jätteglad i morse... jag hade drömt världens underbaraste dröm!:)

Jag hade blivit mamma! Älsklingen hade blivit pappa, till våran fina Mimmi!:)
Jag satt i en soffa med Mimmi i mitt knä, mormor Ulla stog bröve... jag sa någonting med... här är mamma, och hon tittade på mig och började skratta... sen sa jag... pappa kommer snart...
(just då var Mimmi ca. 5-6 månader gammal).
Åh, de var så härligt att säga mamma om sig själv... och att vi fick en flicka, en liten Mimmi... :)
Å mormor Ulla såg glad ut:P

Jag fick lov att berätta drömmen so fort jag vaknade till min älskling:) Hehe!

Kommentarer
Postat av: Elsie Åström

Andreas jakthundar :P

2009-08-02 @ 14:24:49
URL: http://elsieastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0