Tierp

Idag var jag i himlen!!

Jag fick följa med svärmor och lämna Becca i tierp idag.
Sen när vi skulle hem fick jag veta att vi skulle hälsa på svärmors gamla polare, som har en bondgård. Jag blev helt överlycklig!
Vi kom dit, och gården låg helt perfekt... man såg och hörde ingen bil... inga människor syndes till och hördes... det fanns stall och hönshus och såklart deras hus.
Jag gick runt där i de gamla huset, och känslan var så härlig! Jag vill bo så!
Jag fick träffa hundar, kossor, kalvar, höns, och en kissekattunge. Det var så himla roligt!

Jag drömde mig bort hela hemresan... så vill jag leva! Kunna ha ett hus ute på landet, ett stall med söta djur i, en hönsgård att gå och plocka ägg ifrån. Hundar som springer runt. Himlen!


(bilden tillhör inte texten)

Det är mycket att göra när man bor så. Men man behöver inte ha 60 kossor och 40 höns... Man kan ha lite av varje. Samt inte bo allt för långt borta från allting. Men åh så härligt att bo ute på landet... med vatten/en sjö i närheten.

Kommentarer
Postat av: ....

du blir trött för en katt har stört dig, du har inte fått sova klart under natten. tror du du får det nu?

2009-08-11 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0