uppdatering

Ja, det har hänt mycket den senaste veckan!:)

Jag har gått på min sista semester, för sommaren... Det känns skönt!
Jag har kört, och kört med bilen en massa!:)
Jag har fått veta att vi ska få byta lägenhet, till en större:), å de är 90% säkert...
Jag och älsklingen har firat, att vi varit tillsammans i 4 ½ år!<3 JAG ÄLSKAR DIG!<3
Jag har räddat en till katt! Som nu är här hemma hos oss, tills ett nytt hem hittas!




I helgen:
Under fredagen och lördagen var jag och älsklignen hemma hos mina föräldrar:) Vi fixade lite med bilen, och tittade på damrallyt!:)

Under söndagen åkte jag och älsklingen till farsta... tills älskingens paps, för att visa bilen och äta god mat:) Å maten var såå god, och vi hade de riktigt trevligt. Hoppade på studsmattan, åkte runt i bilen, kollade massa skojj på datorn, och pratade massa. Å sen gosade med lilla Milo, som snart är 3 månader:) Han somnade i min famn, och vi låg där och gosade:) De var jättemysigt!:)  Å kissen ville vara med också!:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har haft mycket för oss, och det har varit roligt:D Hoppas verkligen vi får lägenheten, det skulle vara supertoppen:D Du och jag <3

2009-08-24 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0