Båtresan

Ja... i lördags till söndags så var jag, älsklingen och min familj på Birka paradise och hade de skojj!:D

Det var en fin båt, och mysigt där uppe vid badet:) Som sen blev disco på kvällen:)


Men på kvällen var de mycket vågor, och en snubbe föll, och slog i bakhuvudet kraftigt så han blev medvetslös... inge kul:(
Samt att jag mådde illa den kvällen:(
Men sen så frågade jag om en alkoholfri drink, nån god... då fixade han en syrlig och jättegod drink!:D Men det var nån specialare för vi försökte få samma drink tusen andra gånger efter de, men de gick ej... men den var god:)

Dagen efter så ska ni veta - så hade min familj fixat så jag skulle få ansiktsbehandling:) De var så skönt, och kul! Bara jag, bli bortskämd:) Och få lite tips för mitt ansikte. Tack tack än en gång:)

Sen så var de jättekul på lördagen när vi åt julbordet:) För först var de några som sjung grattissång till en, sen några andra gjorde likadant... sen sa jag lite på skojj att dom kunde sjunga för mig (familjen)... så alla runt bordet reste sig upp och sjung grattissången till mig:D Och sen hakade andra bord på, så de var jätte många som sjung för mig:D De var superkul!!


(Sammanfattning av resan på skämt... cigg, öl, öl, cigg, öl, öl, mat, cigg, öl, vin, cigg, öl, drink, öl, drink, cigg, öl, öl, frukost, cigg, öl, öl,drink, cigg, öl, drink, cigg, öl, cigg, behandling, bad, öl, cigg, öl, drink, öl, cigg - HAHAHAHA!)





Kommentarer
Postat av: Robba

Det var så roligt på båten, och sååå god mat. Jag vill åka den igen. Men då kanske med lite mer vänner, det skulle vara kul.

(btw, var du tvungen att ta med den finaste bilden på mig här på bloggen)? :P



Grattis ännu en gång min gamla älskling <3



2009-12-09 @ 23:47:29
Postat av: mamma

Kul att resan var uppskattad ! Tyckte själv det va trevligt att vi gjorde nåt tillsammans

2009-12-10 @ 06:55:32
Postat av: rebecca

ni värkar ha hafft jätte rligt.det var synd att jag inte kunde följa med

2010-01-03 @ 20:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0