FISK

Ja, hej alla!
Jag har haft sug efter fisk i ca. 2v tid... och efter rödspätta mest.
Genom min vegetariska kost så får jag inte i mig de som fisk innehåller... och efter mycket om och men så övervägde jag att börja äta fisk nu när jag är gravid, för barnets skull...

Såhär har de gått:
Jag skulle äta min panerade rödspätta med mitt eget mos till... jag tog en minimalisk tugga... FY FAN! Äckligt! Fisken hade tuggmotstånd i mig... de var lite torrt... smakade bitit... ja, som fisk är... Å jag är ju inte van! Så jag svalde små bitar typ utan att tugga... men jag fick inte i mig mycket... De var så äckligt! Inte alls som vegetarisk kost...som inte har tuggmotstånd och som inte är så torrt.
Nej, blä!! Jag ska testa lax säger älsklingen... så får vi se om de går... annars så tror jag fickbullar kommer gå att få ner, då de inte har samma konsistens som fisk... för jag gillade inte konsistensen. Så vi får se...


Kommentarer
Postat av: mamma

Fiskbullar är ju som gummi

2009-12-03 @ 06:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0