Julafton

Julaftonen var jättebra i år!:)

Först så kom mormor och morfar hem till mina föräldrar och "oss" vid 12. Vi åt god mat och pratade. Sedan så blev det julklapps öppning innan kalle anka.

Mitt i kalle anka så åkte mormor och morfar hem, och vi for iväg till v-ås. Där firade vi jul med fastrarna, kusinerna och vovvarna. Vi åt lite lätt och pratade mycket. Sen lite mer julklappar. Sen på kvällen åkte vi hem, för att sova.

Mina julklappar i år:
PS2 (fick jag och älsklingen av mamma och pappa)
En chokladreceptsbok (av mamma och pappa)
En gravid drinkbok (av älsklingen)
En rolig bok (av älsklingen)
En fin lampa (av älsklingen)
En chokladmålar grej för kroppen (fick jag och älsklingen av Denise)
En ring och halsbandssmycke (fick jag och älsklingen av Jasmine)
En skål med godis (av faster Gudrun...)
Ett halsband (av faster Edith...)
Massa dukar fråpn gammelmormor (av mormor och morfar)
En morgonrock (av mormor och morfar)
500kr (av mormor och morfar)


Kommentarer
Postat av: rebecca

roliga saker du fick.du var jö jätte fin

2010-01-03 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0