Myror i benen / Lucia /Bebis

Ja... igår kväll när jag låg och kikade på film så kunde jag inte lilla stilla... mina ben ville bara röra på sig. Hur jag en låg kändes de fel... men satte jag mig upp och rörde på bene, blev de bättre.

Sen i sängen när jag skulle försöka somna gick de inte... benen kändes jätteskumt... precis som jag bara ville kliva upp och springa mitt i natten... Men när jag rörde på benen och fötterna kändes de bättre... så jag somnade samtidigt som jag rörde på benen... :P




Ja, och idag är de 3:e advent - Lucia! Igår bakade jag och älsklingens syrra, Becca pepparkakor. Och idag så bakade alla vi tre lussekatter.:) Det var skojj!
Vi har även klätt julgranen idag - den blev såå fin.:)






Åhh... nu när de är såhär mysigt vill jag ha vår bebis här:) Nästa lucia har jag de, åh jag längtar såå mycket!:)
Sen när barnet blir äldre, så kan man baka ännu mera inför julen, och umgås med sitt barn. Åhh!

Kommentarer
Postat av: rebecca

kul att du visar mig när jag bakar..hahahaha....

2010-01-03 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0