Helgen

I fredags åkte jag och älsklingen iväg till mina föräldrar...för att sen bege oss till riddarhyttan där mina fastrar har husvagnsplats.
Vi behövde komma bort från de vanliga, jag och älsklingen.
Vi hade de jättetrevligt! Pratade massor, var ute lite i skogne och plockade blåbär, såg på den fina solnedgången, och åt god grillad mat!:)



Under lördagen, gjorde vi ingenting speciellt... kopplade av, och tog de lugnt. Jag tittade på gamla filmer fårn när jag var lite och från bb när jag var nyfödd... Åhh, va jag vill ha en liten... älskling... hehe....
Å andra scener från när vi var små... jätteroligt! Samt lite från när vi var ute och gick med mina älskade hundar... Gaston och Rebel, å va jag saknar dom!<3
På kvällen tittade jag och älsklingen på filmen Marley och jag... hehe... hunder påminner om våra katter...!


På söndagen åkte vi ut till mina kusiner, min lilla kusin, Linnea fyllde 3år:) De var trevligt!
Sen åkte jag och älsklingen förbi mormor och morfar... sa hej!:)
Sen bar de av hemåt...




Tack älsklingen för en rolig, trevlig och annorlunda helg!:) Jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0