Helgen

I lördags jobbade jag fram till klockan 13.00.
Innan jag slutade så kom mina föräldrar och mina syskon på besök, och hälsade på, pratade lite med våran 105-åring.
De kom på besök då vi alla skulle fira min svärmor senare på eftermiddagen.

Innan de gick vi och hälsade på Barbara... hon ska snart åka, så hon sa hej då till mina föräldrar och mina syskon. Men innan de fikade vi tillsammans (Barbara hade dukat fint och tänt ljus och allt, jättefint!) Vi pratade även om vilka djur hon har i Uganda, och vi här i Sverige.

Efter det åkte vi hem till mig och älsklingen. Jag fixade till mig lite... Sen åkte vi till svärmor.
Det kom mycket folk dit, å de flesta kände man igen:). Vi åt god mat: buffé=potatissallad, smörgåstårta, meloner, vindruvor, bröd, m.m. + efterätt sen. Vi umgicks och skrattade och hade kul!:)
Cissi gjorde även småflätor i hela mitt hår:)


På söndagen, efter jag slutat jobba, och efter vi handlat mat, kom jag hem, och såg att älsklingen skruvat ihop vårat nya vardagsrumsbord:) De var ett lågt bord, men jättefint! De blev mer öppet. Nu är de bara mattan och soffan kvar där...Sen är allting i samma färg och stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0