Jag ska ta mitt liv, eller deras liv?

Jag behöver ingen läkare, jag vet varför jag är så trött!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom här jävla äckliga, fula,  psykisksjuka katterna har tur att jag inte har ett gevär nu, för då hade dom ej fått leva någe mera!! Speciellt inte Eddie,som ska trigga upp och busa upp alla de andra!!

Jag känner hur min magkatarr har kommit tillbaka nu... min halsbränna har återigen övergått till magkatarr...
igår när jag jobbade kände jag av den... hela natten har jag legat vaken pga av magkatarren/halsbrännan, men inte bara de!

Exakt hela natten har katterna sprungit runt!! Dom har haft ner saker, som dom kan busa med, dom har attakerat varandra, dom har skrikit, dom har jamat å och haft maraton här hemma!!

Jag har sovit ca. 3 timmar i natt... nu sitter jag här, innan min klocka ska ringa, för varför ligga kvar i sängen mera och plågas med en kudde över varje öra? När jag ändå hör dom där äckelsakerna röjja runt!!

Å igår förstörde dom min present, dom hade ner en blomkruka med min bkomma i, SMASH sa de... blomman klarade sig, men nu inatt förstörde dom blomman också!!

Ja, dom har tur att jag itne har ett gevär! De ända jag har just nu ät halsbränna, huvudvärk, och tårar... I MASSOR!

Finns det någon som har en sovplats att låna ut till mig? Nånstans där de är heeelt tyst? Å lugnt, så jag kan få sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom o sov här i flera dygn // mam

2009-07-29 @ 06:37:00
Postat av: Lina

Du kan få sova hos oss. Här de är tyst när man ska sova.

De ända som man störs utav är grannens höga musik på dagarna =P

2009-07-29 @ 10:26:52
Postat av: denise

jaa du kan låna sandras lägenhet om du vill... där är det knäpp tyst

2009-07-29 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0