Power meet

I fredags var jag och älsklingen på power meet!
Vi kom till västerås vid halv 6 på kvällen...
Vi åkte till pappas jobb för att grilla och umgås med dom. Hehe, det var små barn överrallt, så söta!
Sen så sötis hunden var där också och busade runt. Träffade en av pappas jobbpolare, jag inte sett på 3 år... det var skojj!
Sen vid 8 tiden drog vi till själva power meet... på vägen dit träffade vi lite mc-polare till mamma och pappa.
Men väl nere på power meet, umgicks vi med syrran, Denise och hennes polare. Dels träffade jag Amanda och Nina jag inte sett på år. Sen träffade vi syrran ex Emil, skoj!
Vi skrattade åt Denise, så hon höll på, haha!!
Vi gick vidare för att kika bilar efter ett tag... Då träffade vi en vän, Emelie... i pratade med. Sen träffade jag en gammal klasspolare, och min gamla jobbpolare, så vi stog och snackade. Sen kom kussen Conny och hälsade. Så vi stog och pratade, och pratade.
Träffade även min syssling där, Niklas... min andra kusin, Madde... och andra gamla klasspolare:)

Så mycke bilar hann jag knappt se, då de vart mycket prat:P

Framåt halv 12 mot natten gick vi för att köpa pizza... precis då kom de åska, blixtrar och störtregn! Fan va blöta vi blev!!
Vi gick mot en mcklubb där familjen var, och åt upp pizzan, umgicks och lyssnade musik.
Sen åkte vi till hallsta... var där i 2 timmar och kika tv/sov... Sen skjutsade snälla mamma tillbaka oss till v-ås, så tog vi bussen hem vid 5 på morgonen.

Fan va power meet är skojj!! Men polisjävlarna kan fan dra, dom förstör allt de roliga! Å dom blir bara mer och mer för varje år!
Men aa, skojj var det med power meet! En bil nästa år kanske?




"Snyggast i stan" Var de en som sa att Robba var, på power meet.
Åh, att jag har tur som hade han som min sambo!:)

Kommentarer
Postat av: denise

fan va nice bild ni fick på mig då. har jag inget minne av.... haha

2009-07-05 @ 14:49:23
URL: http://denisehinkelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0