Sjuk?

Idag gick jag till jobbet mot min vilja... jag kände mig helt slut... jag hade kunnat somna stående...

När jag kom till jobbet gick jag och la mig i en soffa på andra sidan där alla andra satt... jag var så trött. Sen när vi väl började gick jag till de andra, jag kände mig svimfärdig...

När jag kom dit reagerade alla... att jag såg blek ut och hur trött ut som helst... dom frågade om jag skulle klara av att jobba... jag svarade... jag måste... sen sa dom att dom klarade sig utan mig idag, att det fanns folk... så jag fick åka hem igen... det var en lättnad, och snällt, då jag var så trött och svag i kroppen. Hemma förökte jag vila, sova... men jag kan knappt sova, hur trött jag än är.

Sen fick jag tid på vårdcentralen... svärmor hänge mä - tack! ... pratade med läkaren i massor... och fick ta - lyssna nu - blodprov! HJÄLP! blev stucken i båda armarna... men läkaren hade ringt till labbet och sagt att jag var rädd och skulle ligga ner när hon tog proverna, och hon som tog proverna var jätteduktig! Så det gick jättebra!

Nu är de bara att vänta på svar... Ska vara hemma imorrn med, vila ut... bli lite långledig... Åh hoppas på att jag blir bra!

Får se om det är vitaminbrist... ämnesomsättningen... utbrändhet... eller något annat...
Det är jobbigt att vara såhär trött i alla fall... Man känner sig som en dålig människa, när man inte kan göra de man brukar göra...
Så förlåt älskling att jag inte orkar diska, städa och göra de jag brukar göra... Att du får göra mera... Hoppas det här går över!


Kommentarer
Postat av: Robba

Jag tror att du är utbränd, att du har ställt upp så mycket på jobbet och känner dig tvungen till att ställa upp även när du kanske hellre hade stannat hemma och tagit det lungt.



Och det är lungt, jag vet hur du mår och självklart ställer jag upp för dig <3 Vad gör en disk, huvudsaken är att vi mår bra :)

2009-07-18 @ 20:23:51
URL: http://robbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0