Trött

Gaah, blir så galen! Arg! Ledsen! Nu har de kommit tillbaka igen...

Igår var jag hur trött som helst... svag i mina armar och ben... kunde knappt inte ens gå fram och tillbaka från tvättstugan... älsklingen fick ta upp tvätten, jag klarade inte det...

Idag har jag jobbat... till jobbet cyklade jag... jag kände att jag inte orkade det, men jag måste ju...
På jobbet var jag helt slut... jag kände mig borta... jag ville bara gråta och åka hem... Jag skakade i händerna, och var helt slut... orkade knappt stå upp... jag frågade om svärmor kunde hämta mig efter jag slutat jobbat... jag skulle inte klara av att cykla hem...
Det har gått segt på jobbet, jag har tagit de ganska lugnt... och direkt jag blev lite småstressad mådde jag skit igen.

Jag fick skjuts av svärmor hem, och de var bra... jag är såå trött... jag undrar hur de här ska gå... jag undrar hur de ska gå imorrn... jag kännder att jag inte orkar... gå till ett jobb, där man måste vara glad och jobba, jobba, jobba...när jag egentligen inte vill och orkar...

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill bara skicka en STOOR KRAM till dig, Diana!

2009-07-16 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0