Eddie - vår ena katt

Åhh, jag älskar verkligen våran katt Eddie!
Han har haft det svårt i livet... blivit lämnad, fått ett hem... skulle blivit utslängd i skogen med sin bror... men han kom då hit till oss...!:)

Men... det här går inte i längden... han har alltid kissat utanför ibland, som protest... men det blir bara värre och värre...
Vi byter sand i kattlådan 2gångeri veckan (direkt den blir äcklig)... ändå kissar han utanför... förut var det några gånger i veckan... nu är det 2-3gånger per dag!!
Jag vet inte vad det är... han skriker(jamar helatiden också... och när han inte får som han vill på en gång, går han in och kissar... eller när vi tittar på tv... eller när vi sover... eller när vi är borta... vad är det som är fel?

Jag vill inte lämna bort honom till någon annan/sälja honom... Men det här går inte... Om inte jag och älsklingen kunde flytta till ett hus mot landet, och ha han som utekatt...

Jag har en kompis, som jag skulle kunna testa med att hon har honom... men jag kan inte ta det steget...
Mina kusiner vill jag fråga,, men jag kan inte ta de steget...

Jag vet inte om han vill vara ute? Han har aldrig varit det... han verkar rädd för att vara ute...
Jag vet inte om han vill vara ensam? Han har aldrig varit det... han är så busglad... jag tror han behöver en lekkompis, men jag vet inte...

Fan, va svårt allting ska vara...
Skulle vilja isåfall att någon har han som fodervärd eller något liknande... jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0