Hallsta /bäbis/litet barn

I helgen var jag, älsklingen och Barbara i hallsta. För att hälsa på familjen och för att fira min syrra Denise.
Mormor och kusinerna kom också för att fira henne. Det var trevligt!

Här är jag med kusinen Linnea.
(hon var lite rädd för Barbara)


Så söt unge!:)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Jag var och hälsade på min barndomsvän när jag var i hallsta. Hon har en liten pojk på 5 månader:) Det var en rolig känsla. Se henne där, vara mamma. Det var roligt. En riktigt söt och glad bäbis!
Vi pratade liten om det, samt så pratade vi lite gamla minnen också, trevligt och kul!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0