Michael Jacksons död...

Jaha... han har dött. Det är sorligt i sig. Inte kul för någon som måste dö... eller för personerna i den personens omgivning...
Men, jag är så trött på allt ståhej! Extra repotage på tv... halva nyheterna handlar om han, alla människor engagerar sig, fast dom egentligen inte bryr sig...

Tänk så här gott folk... Han var en människa... han hade bra låtar osv... Men det dör alltid speciella personer... för alla personer är speciella på sitt sätt...

Min syrras kille, min vän... Jim dog för 8 månader sen... han var en väldigt speciell person! Han var så jäkla omtänksam! Han brydde sig om alla... När han klev in i ett rum så sken alla upp - han var så jäkla rolig!
När han dog så stannade många upp... ingen fattade att de var sant... Men inte fick han ett extra repotage på tv... han var inte med på nyheterna... Nej, för han var inte känd som Michael Jackson... Men Jim var fan så mycket bättre som person!
De var speciella på olika sätt... som alla människor är... Men en ska få mer uppmärksamhet... Fel!

Jag är trött på sånt här jävla ståhej! ... ... ...
Gäller även alla andra kändisar... de är människor, precis som vi!

Kommentarer
Postat av: denise

ja, han var jävligt speciell. fan så mycket bättre än någon jävla michael jackson.

2009-06-28 @ 22:14:11
URL: http://denisehinkelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0