Midsommarafton

Dagen började med att gå upp sex på morgonen. Gå till bussen, komma på att det är söndag idag... men hade tur, och bussen gick samma tid ändå.
Gå till jobbet, springafram och tillbaka mellan de olika avdelningarna. Men det gick bra. Dagen på jobbet, nu innan den korsta semestern, slutade med buffe´med gamlingarna:) Skratt och en trevlig gemenskap!

Sedan bar det av igen, väg hemåt. Fixa mig, hämta älsklingen och presenten till svärmor.
Jo, svärmor fyller 40år idag. Så vi var bjudna, samt alla de andra av hennes barn och flickvänner. Vi åt lite midsommarmat, som var god. Samt en jättegod jordgubbstårta som efterrätt som hon hade gjort själv.
Vi pratade mycket, om de mesta, och hade det trevligt!
Sen så, ska ni veta... att svärmor har förlovat sig idag, med Robin. Jättefina ringar var det! Grattis till er båda:) Jag hoppas det här nu går bra, och att ni lever tillsammans med varandra tills ni också blir russin!:)


Dagen tror jag kommer sluta såhär... älsklingen deckar om 30min, hur tråååkit som helst... så går det när man dricker mer än vad man tål... jaha... kul... Bye bye, ska åka och hämta lite mat jag glömde hos svärmor och Robin.

Glad midsommar allihopa!:)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Halloj älskade svärdotter...Jättetack för idag och inte minst ett tack för de gulliga orden..Du är en fin tjej och genom bloggen vet jag mer hur du mår sådär på riktigt...Ett par ord från mig nu...Glöm inte att vara rädd om dig själv..P&K från svärmor.

2009-06-20 @ 00:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0