Mitt liv

Är det såhär livet ska vara?
Jobba... komma hem, laga mat... städa... ha några timmar över, som man jämt sitter och tittar på tv eller sitter vid datorn... eller både och... (bara för man inte har en trädgård,eller ett större hus, eller något mer i livet)
Man jobbar, för att få ihop pengar... men man kan aldrig göra någonting kul för pengarna, för man jobbar... Visst man kan åka utomlands i 1 - 2 veckor... men inte 1 månad... då är alla semester dagar typ slut...

Livet har så mycket mer att erbjuda... som man inte tar vara på... för man kan inte det...

Visst, man kan säkert göra de mesta man vill här i livet, men det blir nog inte så lätt... åh det tar nog lång tid, herrans många år...

Jag vill ha ett jätte stort hus, som är jättefint, med en jättefin och stor trädgård... det är ju inte lätt... för ett stort hus kostar. Men det är någonting jag vill. Ja, då säger många... vad ska du och Robba ha ett stort hus till? Ja... ett rum till tv-rum, med värsta ljudsystemet... ett rum till djuren, och bygga värsta roliga sakerna... ett gästrum.. data/hobbyrum... ett rum med gym... osv...
Åh, nån gång i framtiden barnrum... men de jag säger är, att om man tänker utöver de vanliga, så kan man fylla upp ett stort hus på ett bra sätt ändå... så man trivs, och använder de mesta rummen varje dag... Man ska tänka rikt...

Man ska njuta av livet, istället för att bara leva för att man måste... jag gör de inte... men jag vill de, mer än gärna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner likadant älskling :O Det suger lite!

2009-06-27 @ 13:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0