Mycket i huvet...

Åhh, va det är mycket att tänka på... Dels har jag en undran öven min ämnesomsättning...
Om man äter normalt... inte äter onyttigt... rör på sig... hur kan man då gå upp 17kg på under 1 år? Jag vet att jag åt mycket i julas, men de senaste månaderna har jag ätit nyttigt, och ändå går det bra uppför...
Jag vill testa min ämnesomsättning, för de flesta symtom stämmer in på mig... att den ät för låg. Är det inte det, vet jag fan inte va de då kan vara... Men jag vågar inte, man måste ta blodprov... Hjälp!

Sen fundering om den nya kattlådan kommer funka, jag hoppas av hela mitt hjärta att den gör det! PeeWee.

Sen är jag såå stressad! Jag vet inte exakt va det kan vara... jobbet, mycket där jag tänker på... blir jag kvar? Sen liten annan stress... Sen stressen jag har i mig för övrigt... Allt jag tänker på, vikten, katterna, framtiden m.m. Jag bara känner hur min halsbränna och min huvudvärk dryper över mig. Hur hjärtat dunkar... hur nedstämd och lättirreterad jag är... Jag måste koppla av, men hur? De som gör mig stressad kan jag inte ändra på, just nu, pang bom!

... ... ... ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0