Drömmar

I natt hade jag en märklig dröm. Den handlade om släktingar till mig och vänner, på ett sånt märligt och invecklat sett att jag inte minns så mycket av det, mer än att vi blev vänner igen... Samt att vi hade nån middag hemma hos kusinerna, och jag krånglade med nån duk...

Jag drömde även att jag blev mamma... Jag var gravid, och födde sen fram en flicka. Den första som höll i henne var min mormor, då var barnet klädd i en fin dräkt.
Sen så ville alla hålla henne, men tillslut så fick hon komma till mig. I drömmen så växte hon fort, hon hade lärt sig gå i en trappa, och hon lekte med min syster Jasmine.
Jag minns även att jag, syrran Denise och nån gammal vän (ovän) satt och pratade om va hon skulle heta. Jag sa Nova eller Eleonora, dom sa, Eleonora...
Jag minns även att jag skulle åka nått tåg nånstans, och att jag tog med barnet, och kände mig stolt... men ändå liten, det kändes som ingen trodde jag var mamma, för jag var så ung...

Sen åkte jag tåg, och då var jag där med främlingar och bekanta, och tåget var konstigt... läskit, de började åka när man skulle hoppa på det...


Sen när jag vaknade upp så fanns inte de andra drömmarna kvar starkt i minnet, utan bara att jag hade blivit mamma... Sen somnade jag om för en kort stund, och då vet jag att jag skulle amma barnet, och var rädd för att få "hängtuttar", haha. Sen vaknade jag upp igen, och tänkte på mammarollsdrömen...  Vad menas?

Kommentarer
Postat av: denise

att du såklart är gravid ;) goodluck mammi

2009-03-24 @ 17:57:06
Postat av: robba

Haha usch nej jag gillar verkligen inte Denises kommentar. Blä. DU ÄR INTE GRAVID! :O

2009-03-27 @ 20:15:39
URL: http://robbas.blogg.se/
Postat av: mum

Hi hi ! Kul att bli mormor !



Menar i framtiden så klart !

Drömmen betyder att det blir en flicka när det ar aktuellt för det . Och vadå " hängtuttar "?

2009-03-28 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0