mycket mycket...

Har inte kunnat komma in på min blogg... men nu är jag här.
Så detta har hänt:

*Bilen:
Min bil är nu såld, och borta... Känns tomt, men bra att jag blev av med den, för mycket krångel med den bilen, för mig och pappa.

*Lån av bil - söta gamlingar:
Jag har lånat svärmors bil i 3 dagar, och gamlingarna på jobbet sa: -åhh va snäll hon är!
Sen samma dag som bilen skulle iväg så hjälpte hon oss igen, hon kom till mitt obb för att hämta nykeln till bilen... Då såg en gamling det, när hon var ute och gick. Så berättade jag att jag tycker svärmor är så snäll när hon hjälper mig så mycket. Sen gick jag vidare... Efter 2 timmar så gick jagi n till henne för att lämna post. Då satt hon i sin säng och tittade på mig... sen sa hon: -Jag vet varför din svärmor är så snäll mot dig... Jaha, sa jag.  -Jo, för att du är ju så snäll! Söts gamlingar:)

*Kisse miss:
Nu i 2 dagar så har vi haft en kissemiss hos oss. Han har varit inne hos oss, ätit, gosat och lekt lite. Men han vill inte gå ut fårn oss, bara om våra katter komm för nära han... Sen när vi släpper ut han, så sitter han utanför våran dörr i flera timmat innan han går hemåt... Söt kisse! Men synd att han inte bor här, men vill vara här...

*Hund:
När jag och älsklingen stog och väntade på att han som skulle köpa bilen kom, så kom det en man förbi med sin labrador. Jag tittade på hunden och hunden tittade på mig. Hundens blick var på mig helatiden när dom gick förbi, så hunden gick i sidled. Våra blickar var helt fästa på varandra. Ägaren skrattade och gick vidare. Sen när dom kommit bort en väg sa älsklingen: -Jag fattar inte va det är med dig och hundar... De ändra svaret jag hade var att jag älskar hundar!:) Sen stog jag och ångrade mig i 20 minuter att jag ej gick fram och klappade den söta hunden!

*Senare på kvällen:
Vi var på Willys och handlade... Sen när vi var vi kassorna, så packade jag upp... och älsklingen packade ner i påsarna. Sen när vi kom ut så kom det fram en man till oss och sa: -Vilket teamwork ni var! Det måste ni ha gjort många många gånger... Nej svarade vi, det här är andra gången. -Men, ni var riktigt bra på det  i alla fall! Hehe, så älskling... Vi kanske har ett teamwork i alla fall;)

Kommentarer
Postat av: robba

Det roligaste var nog hunden, du är en hundmagnet :)

2009-03-27 @ 20:16:36
URL: http://robbas.blogg.se/
Postat av: mum

hundar har alltid gillat dej. förresten , djur över huve taget .



2009-03-28 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0