Dåligt humör... söndagen...

Det började i fredags... i slutet av dagen på jobbet vände allt bra... jag kände hur orken i mig försvann...
Lördagen hade vi det roligt, så det gick bra...
Men på söndagen kom allt tillbaka igen... Först blev jag väckt av att nån ringde älsklingen IGEN... nu får det vara slut på ringandet mit i natten eller på morgonen! Folk sover! Eller sluta svara!

Sen skickades föräldrarna hem... elakt tycker jag... Vi skulle till älsklingens kusiner för att fira dom...
Jag var så tröt på allt... ledsen, arg... allt var bara skit...
När vi var där var det roligt, men man är ju aldrig där länge... det är så tråkit på alla såna kalas... man åker dit för att äta, säga grattis, sen hem igen... varför inte umgås lite också? gäller alla kalas, oberoende på vart dom är)...

På vägen hem i sista skeunden sa älsklingen, nej, nu ska jag dra in till stan med fredrik och träna... hej då älsklingen...
Kul... Sen skulle dom kika om jag skulle av i rotan eller väsby... aa, jag hoppasde av där dom sa, och det var ju fel...

Jag låg i sängen sen när jag kom hem och var helt apatisk (enligt älsklingen)... i typ 5 timmar... Usch va jag inte mår bra... Men kvällen belv bra tillslut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0