Fest

I helgen var det fullt upp för mig och älsklingen!:)

Fredagen: Började stressigt. Skulle först till läkaren. Var ute i god tid, men det var förseningar, stopp i tunnelbanan osv. Kom fram 40 min försent. Besöket gick sen fort... Sen hem för att baka två cheesecakes, och göra mig iordning och vila lite.
Sen bar vi av till grillfesten:) Vi åt  väldigt god mat, och hade det trevligt! Sedan höll vi på i vårat trevliga sällskap fram tills midnatt.




Lördagen: Upp tidigt, umgås med min vän Barbara lite. Sen hem för att städa lite, och vila, innan 40 års festen på kvällen. Vi kom dit för att fira älsklingens, mosters man. Det var väldigt mycket folk, och väldigt mycket mat att äta (pajer, sallad, efterrätter), samt mycket, mycket att dricka (öl, cider, vin, sprit). Vi hade det jätte trevligt, umgicks även lite extra med kusinen Tobbe.Det blev mycket sent, och älsklingen blev lite mer påverkad än han varit på över 7år. Men det gick bra... Dagen efter lät det - aldrig mer!

Söndagen:
Gick upp tidigt för att jobba. Hade sovit ca. 4 timmar... Cyklade till jobbet, jobbade fram till klockan 1. Cyklade hem, och låg i sängen och sov i 4 timmar, tills älsklingen kom hem från jobbet. Sen hade vi en trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0