Gaah

Åhh, va trött jag blir på folk!
Man säger en sak till en person, sen helt plötsligt så lyssnade inte personen, och bestämde någonting helt annat... Sen står man där... allt blir ett kaos... alla arga på alla... ingen hade fel... alla hade rätt...

Varför kan man inte bara ta det lugnt, och lyssna på varandra... Koncentrera sig på en enda sak, inte tusen saker...


Sen dagen efter pratar någon annan mellan... bestämmer något, och ingenting går fram... allt blir ett kaos igen... man blir stressad och arg... allt är ett helvete... för alla...
Någon hakar upp sig på en skitsak! Istället för att leva Nu... nej, ingenting funkar om man inte kan prata... för här i denna värld i Upplands Väsby, här ska Jag leka spåkvinna, för annars blir jag nertrampad!
Jag är trött på att leka spåkvinna, för jag är Diana... jag kan inte sånt, men det är det ingen som har fattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0