Städande

Åhh, jag blir så trött på allt städande...

Man städar helatiden... man diskar helatiden... man dammar helatiden... Ja varje dag!
Det är inte det att det är tråkit att städa... för det brukar jag inte tycka... men fan, nu göra jag det! Älsklingen också!

Vi bor för litet!! Av de minsta lilla så ser allting stökit ut! Åh, jag mår skit när det inte är kliniskt rent! Det är äckligt!
Katterna har för litet att busa på... så det blir fram och tillbaka i vårat lilla vardagsrum... =mycket, mycket katthår på golv, soffan, hyllor...
Ingen diskmaskin... =diska mycket varje dag...

Nej, fan jag vill inte bo i denna lilla lägenhet!! Jag vill bo i en 3:a... Eller en jävligt stor 2:a...
Inte våran lilla 2:a... som jag kallar för en 1 1/2:a...

Jag vill kunna ha en dörr in till sovrummet... plats för byråer där...
Ett större kök, mer skåp, ett skafferi, plats för diskmaskin...
Ett större vardagsrum... mer utrymme... inte bara plats för en tv och en soffa...
Ett extra rum - helst... där vi kan ha en extrasäng, samt ha som djurrum... där katterna kan få ha mer saker att busa med...
Samt har man minst 20kvm mer utrymme än vi har nu, så är det lättare att hålla rent...!

Jag städar nu... diskar... tvättar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0