Uppdatering

I onsdags:

Ja, personalfest med jobbet!
Det var riktigt trevligt, och skojj! Först tog man lappar för att få en partner att gå tipsrundan med... och vi var 60st... men hon jag fick ja, hon är mammaledig, har ett barn på 3 månader... och jag väntar barn, och är i 3:e månaden - de var lite kul!
Sen åt vi god mat! Fick jätterolig underhållning från skåne! Sen fikade vi och umgicks... haha! Kul va de kan jag lova!:D


I torsdags:

Ja, då var de jobb, sen besök... sen besök igen  och Ninen fick flytta till Nina. Sen tomtenatta!:) De var jättetrevligt och kul. Jag hittade 2st julklappar som jag köpte då. En till pappa och en till Jasmine. Sen hittade Robba ett smycke han vill köpa till mig.



I fredags:
Då bar de av till v-ås. Först byta ruta på bilen... sen åka med mamma till hennes vänner på partylite. Sen idag, lördag fick jag veta att pappa inte kan fixa bilen klart, då vi måste ha en sak som finns på volvo... så de blir att åka hem med deras bil... Så förhoppningsvis då, får jag min på lördag när dom kommer hem till oss, föratt sen dra och åka båt.


OCH - FUCK SVENSKA FOLKET! NI RÖSTADE UT MARIETTE, SÅ NU TÄNKER INTE JAG FÖLJA IDOL NÅGOT MERA! INGEN IDE, BARA SKIT KVAR! BYYE TV4 PÅ FREDAGARNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0