GAH!

Ja... i förra inlägget skrev jag inflyttningsgfest den 7 nov... men tror inte det blir av!
Då jag blir så trött på en del människor som inte bryr sig... Jag återkommer senare när jag vet mera...


Samt så fyller jag snart 20år... jag har planerat i 3 månader en båtresa då, men min och älsklingens famlij... för jag Inte vill ha någonting här hemma... Men jag visste att de skulle gå åt helvete de också... Tur att min famlij gillar att göra skojjiga saker i alla fall...

Ja... för när älsklingen fyllde 20år... ville jag att båda famlijerna skulle göra någonting tillsammans... nått kul... NEJ! De sket sig... bara min familj ställde upp!
Nu fyller jag 20år... och de kommer bli likadant där... oengagerade människor, blä för sånt!
Lite pengar = spara = i flera månader i förväg...

Jag blir i alla fall såå ledsen... Man försöker och försöker, om och om igen... de kommer aldrig gå!

Kommentarer
Postat av: mamma

tat lugnt Diana !

2009-10-07 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0