Helgen

I lördags 12 på natten ringer älsklingen... han berättar att han är påväg hem, med en hund... en labradorblandning. Hundvakt över natten.
Så vi hade en stor hund mellan oss i sängen den natten...! Ja, han låg mellan oss, hehe, Samt trodde att han ibland var en knähund.

söndagen jobbade jag, sen efteråt drog jag och älsklingen till ikea och kikade runt lite, sen hem till hans bror Niklas ett tag.
Å när jag kom hem sen blev jag glad! Älsklingen hade stoorstädat hela lägenheten! Det var så rent och fint, och luktade så gott!:) TACK älskling!<3


Kommentarer
Postat av: Robba

Lilla Valle var söt han:) Och varsågod för städningen älskling <3

2009-10-19 @ 21:19:28
URL: http://robbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0