Katt på ingång

Ja... för en 20 minuter sedan... omkring 20.30 så ringde veterinären till min mobil.
Jag har skrivit upp mig på en lista att ta emot katter som hotas med att avlivas akut.

De provade att ringa mig först, och tur var väl det! Det handlade om en stålgrå hona, som var jättetrevlig. 3 år gammal. Samt så är hon ev dräktig.
Jag frågade när de behövde svar... å de behövdes på en gång, då de redan hade sövt henne (det fattades bara en spruta)... Så jag och älsklingen bestämde oss för att ta emot henne!

Nu ska vi hämta henne 21.30... då de måste väcka henne först! Tur att veterinären ringde innan de hann gå För långt... Fast de hade redan gått långt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0