Ny lägenhet!

Ja... nu har jag och älsklingen flyttat!:D
Vi har nu bott här i 4 dagar nu, och de känns bra!

Men de är större än förra lägenheten!! Det märkte jag och älsklingen här om dagen... jag var i köket och han i vardagsrummet... vi hörde inte varandra när vi pratade... de va lite roligt!

Ja, nu bor vi i en 3:a... ena sovrummet ska katterna och kaninen få bo i, samt ha som gästrum...
Hur går det då?
Jo, köket är nästan helt klart... vardagsrummet är nästan helt kalrt (fick hem soffan och mattan igår!:D)... klädkammaren tänkte jag fixa med idag... djur/gästrummet ska vi fixa med under veckan... samt vårat sovrum i helgen (då vi ska måla om där inne)... badrummet - vi väntar fortfarande på våran tvättmaskin)...

De enda negativa är att det är betong... man kan ju inte sätta upp tavlor... Men annars är det bra här!:D


Å.. soffan... den tar fan upp hela vardaggsrummet typ... OJ:P



Inflyttningsfest för familjen och släkten och ev någon vän... blir lördagen den 7 nov på e.m. ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan visst sätta upp tavlor. med en slagborr!

2009-10-06 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0