Uppdatering

Torsdags:

Fick samtal om att en ville ha Optimus... jag kom hem, och hämtade honom och tog med älsklingen. Sen drog vi till haninge för att lämna honom.
Han fick ett jättefint hem!
Efter det drog vi förbi svärfar, då han bodde efter vägen, påväg hem. Vi pratade, fick tips om tapetsering samt låna verktyg, och gullade med Milo.
Efter det ville älsklingen ha mat... så vi åkte mot stan... hammarby sjöstad, åkte runt, runt, runt tyckte jag... men älskingen hittade... och köpte mat på max.
Sen kom vi hem, för att sova!

Fredags:
Ledig = Jag drog till centrum... och leta vinterjacka, och köpte en jättefin, jag är nöjd med. Sen drog jag till frisören, och klippte mig... det är lite kortare + uppklippt + snelugg - nöjd. Sen köpte jag 2 leggings, innan jag drog hem.
Sen var jag och älsklingen hemma hos Robin och svärmor, pratade en massa! Samt fick pannkakor:P Sen drog vi hem för att kika idol, och äta tacos!:)

Lördag/Idag:
Vi har försökt tapetserat... jag säger ingenting... ... ...
Sen nu har jasg kommit hem från jobbet... älsklingen är med hans bror Niklas, och massa andra, och festar... nu i rosersberg... Jag kommer få sova ensam i natt... Men jag fick en puss iaf påväg hem från jobbet!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0