Blivit med kanin

Hehe!
Idag vid klockan 7 på kvällen ringer min jobbarkompis/kompis och frågar om jag vill ha en kanin= Rädda en kanin?

Hennes granne som inte kan prata svenska, hade fått en kanin bara sådär... och hon är rädd för kaniner... så hon hade haft den ute på balkongen... sen gick hon ner med handskar och kaninen till min jobbarkompis/kompis och sa hjälp! Hon tog imot kaninen, men kunde inte behålla den själv... så hon kom på att jag gillar djur! Så hon ringde mig... jag vill ju ha kanin nu när vi får större... så en halvtimma senare... omkring halv 8 ikväll, fick vi hem kaninen!:)
Det är en grå hane, omkring 5 månader gammal... dvärgvädur!:) Jätte gosig, lugn och jättesöt!:)
Vet dock inte något namn än...?




Så nu har vi blivit med kanin!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0