GLAD

Fatta hur glad jag är allihopa!!:D
Åhh, just nu känns det som jag är bland de lyckligaste i världen!!

För ett tag sedan kändes det som allting var skit... ingenting gick bra just då... men nu...
Haha!!
Jag har världens bästa och snyggaste bil!!
Jag har en underbar sambo!!
Jag har underbara djur!!
Den bästa katten, Eddie, trivs hos mina föräldrar...
Jag har vilat ut och haft en skön semester!!
Det är skojjit på jobbet!!
Allting är glatt och rullar på bra!!
Å de bästa av allt just nu...
VI SKA FLYTTA - TILL EN STÖRRE LÄGENHET!! (kissemissarna kan få ett eget rum då)

Åhh, va jag är glad och lycklig!!
Flytten blir av i början av oktober!:) Så fort som de går!:)

Åhh!! JAAA!!


Så nu blir det att titta och beställa en ny soffa!:) Ev en diskmaskin. Någon extra möbel till vardagsrummet. Kanske få hem Skäggis till oss... och först av allt... börja rensa och packa!:D

Tack för mig så länge!!:) Jag är glad!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0