Lite blandat

Ja...
I torsdags så var jag hemma hos min vän Nina, och åt lunch med henne och Barbara, och umgicks. Det var jättetrevligt!:)

I fredags så beställde jag och älsklingen våran fina vardagsrumsmatta!:) Dyr men fin!
Samt så blev det en lyckad kväll!:)

Idag, lördag så har jag myst med älsklingen halva dagen... och resterande halva dagen jobbat... Jag tog med Kanin till jobbet (ja, han heter nu Kanin... efter mitt Nalle Puh tema). Det var uppskattat av gamlingarna att jag tog med honom!:) De gosade och häll i honom!:) Och han var så lugn och snäll!:)

Jag vill bara säga till alla er som läser, att jag känner mig lycklig och glad just nu!:) De mesta har fallit på plats och jar gått/går åt rätt håll!:) Jag mår så bra!:)


Älskling... Du är bäst! Jag älskar dig nu och för evigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0