Mycket som händer.../helgen

Ja... i fredags så flyttade råttorna. Jag åkte in till älslingens jobb med dom. Å på pendeln var de ute och gosade med mig... samt så var de jättelugna på t-banan och bussen. Sen när vi skulle lämna ifrån oss dom, var dom så himla lugna och gosiga... uscha, va de var jobbigt! Jag ångrade mig! Men, dom kommer få de så bra där! Vara ute mycket mera också.

Efter det skulle jag hem och hämta lite saker, sen åka till E-tuna och lämna ifrån oss Optimus... Men nej, de gick inte, fick vi veta i sista sekunden... jag blev inte glad... stackars katt, han mår inte bra, jag vill hitta ett hem till honom nu!

Men vi skulle ju ändå åka till mina föräldrar... så vi åkte till hallsta, kom fram omkring åtta på kvällen. Jag gav bort en massa saker till dom... en dator, överkast, spegel, m.m. Det var som julafton för dom!:)

På lördagen sen, fyllde pappa år!:) Vi firade honom och träffade mormor och kusinerna!
Stackars mormor... har de inte lätt med morfar...:( Å, jag önskar och hoppas han kan få komma in på ett hem, för han och mormors skull!
Å, haha! Linnea, min kusin på 3år, såg att syrrans hamster bajsade... hon sa. Äckel! jag sa. Är han inte söt? hon sa. Nej, äckel! HAHA!
Jag, älsklingen och Jasmine åkte till V-ås, vi kikade i lite affärer på sånt som kan behövas till flytten sen.


Ja, å idag är de söndag... vi ska åka hem på e.m. Några ska komma hem till oss och titta + köpa råttburen!:) Kommer bli jobbigt och sälja en sån bra bur! Men vi kommer inte använda den mera nu, så då är de bra att någon annan får användning för den.

Sen på tisdag kommer det en och besiktar våran lägenhet! Läskit!:P

Kommentarer
Postat av: mamma

tack snälla söta ni för alla saker .

vet att denise är jätteglad för datorn .



vi syns omm 3 veckor // kram mam

2009-09-13 @ 21:04:01
Postat av: mamma

tack tack tack för alla saker // kram mam

2009-09-13 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0