Optimus



Hej!

Jag heter Optimus och är en kastrerad hankatt med mina 4år.
Jag är en stor nalle björn, brukar ni människor säga. Då jag är så stor och älskar att gosa!
Ja, det är så mysigt att ligga bredvid er människor och gosa och bli klappad.

Jag är en väldigt lugn katt av mig! Visst, ibland busar jag med mina leksaker, för de är jätteroligt. Men det är skönt att bara ligga och ta det lugn också.
Jag har varit ensamkatt, men bor just nu med 3 andra katter. Jag trivs inte så bra där, det är därför jag söker ett nytt hem. Jag vill helst vara ensamkatt. Men om du har en annan katt som är väldigt snäll, så skulle jag nog trivas hemma hos er ändå.


Vill du ge mig ett nytt hem? Så lovar jag dig många mys stunder tillsammans med mig!

Hör i så fall av dig till min ägare, Diana!
mejl: [email protected]
telefonnr: 0765569170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0