Födelsedag

Jaha ja... då var man 21 år då!
Igår på min födelsedag började dock inte dagen bra... jävla dumma katt säger jag bara!!
Men bättre skulle de bli... hela morgonen höll vi på att städa, sen vid 2 tiden kom min och älsklingens familj hit för att fira mig!
Vi åt korv med bröd och efterråt blev det fika! Jag öppnade även lite paket (presentkort, pengar, halsband, godis, bingolotter)
Sen satte sig mamma och mormor sig ner för att sy våra gardiner in till sovrummet, och pappa kikade lite på diskmaskinen... Efter min familj åkt hem så lagade svärmor lite mat till oss och diskade:)
Sen kom Emelie och Aimee förbi, och Marcus och Lexuz!
Så vi satt och kika tv och snackade mot kvällen...
Sen runt 10 tiden på kvällen åkte jag och Marcus till Väsby och sladda lite med bilen (jag var dock för feg för att testa - jag får göra det när jag är själv nån dag, haha). Sen påvägen hem till Märsta så stannade vi vid mc donalds och Marcus bjöd oss på mat därifrån!:)

Så min födelsedag var bra, och jag fick umgås med dom jag tycker om! <3 Så tack alla för att ni gjorde min födelsedag rolig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0