Kareoke kväll

Igår efter älskling och Marre jobbat färdigt skulle dom åka till Kista galleria och kika julklappar... Men jag tvinga dom att åka och hämta mig och Troy först... Så vi gick sen runt i Kista gallleria i ca. 2 timmar och kika julklappar m.m. Å jag hitta en julklapp jag letat efter jättelänge! Yes!

Sen fråga Marcus om jag och Robba kunde fixa barnvakt så vi kunde hänga med ut på kareokekväll på Saxofonia i Helenelund!
Så vi ringde svärmor och hon kunde sitta barnvakt... Så dom släppte av mig hemma hos svärmor så jag kunde duscha, medan dom andra åkte hem till oss för att släppa av svärmor, Becca och Troy.

Sen for jag, Robba och Marcus iväg. Fört förbi donken, för ingen av oss hade ätit sen lunch! Därefter åkte vi vidare till kareokekvällen och där träffade vi några polare till Marcus och vi hade de jättetrevligt:) De va skönt och kul och komma iväg/ut, och att både jag och Robba gör de tillsammans... för de var ett tag sen!
Vi var hemma havl 2 på natten och somnade som stockar!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0