Va stor han blivit!

Sitter här i soffan och tittar på min son Troy när han är i sin gåstol... Va han har blivit stor! Han är ju inte längre en liten liten bebis... <3

Han står nu och lutar sig ut över ena kanten på gåstolen och tittar ner på golvet, haha! Å för någon dag sen gick han till tv-bänken och kände på den.

För ca. 3 veckor sen när vi köpte gåstolen så kunde han knappt sitta i den, för han inte orkade hålla upp sn kropp... han nådde knappt ner till marken, och han kunde inte ta sig fram i den...

Nu sitter han hur bra som helst, han når ner till marken, och nu när man tittar på han kan han stå med ryggen mot mig nära köket, och sen när jag tittar på han nästa gång står han vid soffan här bröve mig och tittar. Haha sötnosen!

När jag sitter och tittar på han nu ser jag verkligen hur stor han blivit! Han är lång, man ser att han inte är nyfödd, haha!

Tror jag tänker på de mer nu för igår kollade jag på doctors på tv, och då hade dom en nyfödd bebis där, och hon var ju hur liten som helst! Å bara sov, kunde inte göra något själv... precis som Troy var för ett tag sen... men när man såg skillnaden så tänker man mer på det... min son är stor!:P


Här är Troy 3 dagar gammal, och vi är på väg hem från BB.


Här är Troy 4-5 månader...!


Här är Troy nu 6 månader... nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0