Var i hallsta i helgen

I helgen som var åkte jag och Troy till hallsta trots snöstormen som var!
På fredagen så fick vi bilen solfilmad (som julklapp av mina föräldrar) så nu är bilen superfin!
På lördagen bjöd min syrra Denise mig på 25min solning - de va superskönt! Jag köpte även julklappar till Lexuz och hämtade bilen, samt köpte massa julmust och julklappsinslagningsgrejjer! På kvällen var jag, Troy och Jasmine ensamma hemma och jag var då hundvakt till Mingus.
På söndagen träffade jag gamla vänner (Micke, Hannes, Carro), vi käka pizza och pratade massa gamla minnen, de va superskojj! Synd bara jag inte kunde stanna längre... men Troy var hungrig och trött, och vi var även tvugna att åka hem innan de blev mörkt.

De tråkiga med helgen var dock att min älskade lilla Troy var sjuk (är han fortfrande) men hela helgen hade han feber stackarn!

Men kul var det i alla fall i helgen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0