Bebis

Hihi!
Igår var bebisen aktiv i magen på förmiddagen/lunchtid samt kvällen:) Mer än på flera flera dagar - jätteroligt!:D

Idag har bebisen varit jätte aktiv inne i magen:) Nästan hela dagen! När jag var på mvc rörde de sig mycket, och när jag gick i centrum, samt nästan hela tiden här hemma:)
Nu när jag setat här vid datorn på kvällen så har bebis rört sig så mycket och sparkat en massa... överrallt i magen:) Samt på min blåsa, oj - jag höll på å kissa ner mig då, kan jag säga:P

Det är så härligt att känna sparkarna:) <3


Mvc idag = (hjärljuden låg på 155slag/min (bebisen flyttade på sig under tiden vi lyssnade av dom, hehe:P) och mitt sf - mått låg helt normalt, på pricken:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0